Windows 10 Etkinleştirme! Ürün anahtarları ve program

Paylaş

Merhaba arkadaşlar, windows 8 konumuzdan sonra yeni çıkacak olan windows 10 içinde yararlı bir kaynak oluşturmak adına bir konu açmaya karar verdim.

Konu içeriğinde etkinleşme için program ve serial keyler olacak.

WİNDOWS 10 ETKİNLEŞTİRME PROGRAMI >> RAR ŞİFRESİ : 1453

PROGRAMI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

RAR ŞİFRESİ : 1453

Program notları: Program windows 8’i etkinleştirme için kullandığımız programdır. Programı test eden arkadaşlar windows 10’da da çalıştığını söylediği için burada yayınlıyorum. İleri zamanlarda windows 10’u etkinleştirirken çekilmiş bir videoda yayınlayacağım.

WİNDOWS 10 ETKİNLEŞTİRME SERİAL KEYLERİ

Not: Bu Windows 10 ürün anahtarları sadece Teknik Önizleme ve deneme sürümü build’leri için geçerlidir Windows 10 teknik önizleme ve deneme build’lerinin belirli bir süre boyunca kullanımda kalacaktır.

Windows 10 Home (build 10240)

TX9XD / 98N7V / 6WMQ6 / BX7FG / H8Q99

Windows 10 Pro Insider Preview (build 10074, 10122, 10130) için ürün aktivasyon anahtarı:

6P99N / YF42M / TPGBG / 9VMJP / YKHCF

Windows 10 Enterprise Insider Preview (build 10074, 10122) için ürün aktivasyon anahtarı:

VTNMT / 2FMYP / QCY43 / QR9VK / WTVCK

Windows 10 Home Insider Preview (build 10158, 10159, 10162, 10166) için ürün aktivasyon anahtarı:

KTNPV / KTRK4 / 3RRR8 / 39X6W / W44T3

Windows 10 TP (build 10041) için ürün aktivasyon anahtarı:

NKJFK / GPHP7 / G8C3J / P6JXR / HQRJR

Windows 10 Pro Insider Preview (build 10158, 10159, 10162, 10166) için ürün aktivasyon anahtarı:

8N67H / M3CY9 / QT7C4 / 2TR7M / TXYCV

Windows 10 Enterprise Insider Preview (build 10158, 10159, 10162, 10166) için ürün aktivasyon anahtarı:

CKFK9 / QNGF2 / D34FM / 99QX2 / 8XC4K

Windows 10 Pro (build 10240)

VK7JG / NPHTM / C97JM / 9MPGT / 3V66T

Windows 10 Enterprise (build 10240)

NPPR9 / FWDCX / D2C8J / H872K / 2YT43

 

ÜCRETSİZ YÜKSELTME SEÇENEĞİ

Windows 10 lisansına ücretsiz sahip olmak için, Windows 7 SP1, Windows 8 veya Windows 8.1 işletim sistemlerinden birine sahip olmalısınız. Ayrıca ücretsiz lisans öncelikle UPGRADE yapılarak sağlanabilir. Bu hakkı rezarvasyon yaparak aldığımız gibi, işletim sistemimizi Windows 10’a yükseltmeniz gerekli. Yoksa direk format atıp, CD, DVD veya USB üzerinden boot ederek kurmaya çalışırsanız ücretsiz lisansınız olmaz! Aktivasyon sorunu yaşarsınız.

NOT: PROGRAMIN TARAMA SONUÇLARI AŞAĞIDADIR 54 ANTİVİRÜS PROGRAMINDAN 11’İ PROGRAMI VİRÜS OLARAK GÖRMEKTEDİR.

BENİM YAPTIĞIM İNCELEMELER SONUCUNDA PROGRAM CRACKLEME PROGRAMI OLDUĞU İÇİN VİRÜS OLARAK ALGILANMAKTADIR. ZATEN 73 KİŞİ OLUMLU OY VERMİŞ PROGRAMA. AMA YİNEDE GÜVENMEYEN OLURSA PROGRAMI KULLANMAYABİLİR. SORUMLULUK TAMAMEN SİZE AİTTİR.
w5

 

Windows 10 Etkinleştirme! Ürün anahtarları ve program
3.81 (76.24%) 372 votes
  1. Süleyman dedi ki:

    Teşekkür ederim işime yaradı.

  2. eren dumlupınar dedi ki:

    hayatımda ilk kez bir siteden girdiğim key işe yaradı Allah senden razı olsun.

  3. kadir alim dedi ki:

    abi sen adamın dibisin yaa bu kadar işte oldu orjinal windows 10 kurdum bu oldu işte adammm

  4. Anıl Demirtürk dedi ki:

    BAKACAZ :))

  5. Anıl Şimşek dedi ki:

    windows 10 pro etkinleştirdim teşekkürler .

  6. Ramis Can dedi ki:

    Helal olsun ya sinir etmişti bu sorun beni program w10da işime yaradı Allah razı olsun 🙂

  7. Mikail Sevindik dedi ki:

    Allah razı olsun kardeşim ne zamandan beri ugraşıyorum teşekkür ederim 🙂

  8. Emre dedi ki:

    VTNMT / 2FMYP / QCY43 / QR9VK / WTVCK
    Bu anahtar çalışıyor dedi. Şimdi ileri dedim ve güncelleştirmeler denetleniyor… Umarım olur. Saatlerdir bakmadığım aramadığım yer kalmadı neredeyse. Olsa da olmasa da ‘Bu anahtar çalışıyor’ dedi ya o bile yeter bana. Sağ olasın. Emeğine sağlık.

  9. AHMET KINCIR dedi ki:

    çok teşekürler sonunda burda bulabildimm TX9XD / 98N7V / 6WMQ6 / BX7FG / H8Q99

  10. MUSTAFA ERCAN dedi ki:

    Çok teşekkür ederim. Windows etkinleştirmeyi bir türlü gerçekleştiremiyordum. Sayenizde etkinleştirdim. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum!

  11. Erkan Sarman dedi ki:

    neden herkes allah razı olsun diyor anlamadım allah bu işe razı olmaz ki!. sonuçta korsan kullanıyorsun!. teşekkürler, sağol gibi kelimeler yeterli. abartmanın anlamı yok.

  12. diyar dedi ki:

    Allah razı olsun hocam

  13. muammer64 dedi ki:

    Kardeşim eline koluna sağlık. Crack programı sadece 8 i mi yoksa 10 mu aktive ediyor?

  14. Görkem dedi ki:

    Vallahi çok iyi oldu windows 10 işe yaradı. Elinize sağlık 🙂

  15. fırat abat dedi ki:

    allah razı olsun sağolun

  16. Mertcan dedi ki:

    Hey Allah razı olsun kaptan ya, 30 sn sürmedi. Çok başarılı !!!! Süpersin.

  17. ali dedi ki:

    ya çok teşekkürler çok işe yaradı ellerinize emeğinize sağlık

  18. ahmetsever dedi ki:

    allah razı olsun yemin ederim oldu allah ne muradın varsa versin!!!!!!!!!

  19. asd dedi ki:

    eyvllh

  20. ENES BERK CAN dedi ki:

    programı indirdim ama win 8 crack yazıyo benimki win 10 sorun olurmu

  21. Yiğit Koç dedi ki:

    Kardeşim çok teşekkür ederim senin sayende serial yerini atladım çok teşekkür ediyorum 🙂

  22. ömren bozoğlan dedi ki:

    sağol sağol sağol oldu bu iş

  23. ömren bozoğlan dedi ki:

    bu şekilde insanların sorunlarını çözdüğünüz için teşekkür ederim bendeki sorun lenovo G500 w8 di netten w10 home indirdim kurdum ancak w etkinleştir diyor hangisini denesem bir tanesini sadece kabul ediyor ama etkinleştirmiyor lütfen yardımcı olun….

  24. mahmut dedi ki:

    windows 10 da işe yarıyormu bu

  25. serkan öksüz dedi ki:

    kardeşim teşekkür ederim 3 günden beri bununla uğraşıyordum arkadaşlar herhangi bir sıkıntı yoktur gönül rahatlığıyla kurabilirsiniz yanlız anti virüsü devre dışı bırakın öyle yapın

  26. eywallah dedi ki:

    muhteşemmm abdullah çalı allah ne muradın varsa versin kardeşim sonunda etknleştirebildim. ( etkinleştirdikten sonra orjinal mi? oldu daha sonra sıkıntı çıkar mı? )

  27. selcuk bey dedi ki:

    Abdullah Bey çalışmalarınızdan dolayı sizi tebrik ederim
    Ancak ben;
    DOWNLOAD LİNKİ KİLİTLİ
    Lütfen aşağıdaki sosyal medya bağlantılarından birini kullanarak kilidi açınız.
    BU TUR UYARILAR GÖRDÜĞÜM ZAMAN DİREK KAPATIYORUM SİTEYİ
    size tavsiyem bir hizmet yapacaksanız linke tıklamayı zorlaştırmayınız.
    sizin sitenizide şimdi kapatıyorum
    bilginize….

  28. selahattiin dedi ki:

    oncelıkle elınıze saglık cok faydalı bır paylasım tesekkurler. Ancak Programı kurduktan win 10 guncellemelerini yapmakta sorun olup olmadığını ogrenebılırmıyım?

    • Abdullah ÇALI dedi ki:

      Merhabalar, güncellemeleri yapabilirsiniz. Ama bazı güncellemelerden sonra etkinleştirme kalkabiliyor. Tekrar programı kurduğunuzda etkinleşiyor.

  29. ahmet dedi ki:

    benimki %40 da kaldı ilerlemiyor neden acaba?

    • Abdullah ÇALI dedi ki:

      Merhabalar, bilgisayarınızda donanımsal veya yazılımsal bir sorundan dolayı donma yapıyor olabilir. Tekrar başlatıp denemenizi tavsiye ederim. + yönetici olarak çalıştır ile başlatın.

  30. Eren dedi ki:

    Abi Allah razı olsun vallaha oldu.

  31. emrullah dedi ki:

    kardesım urun anahtarı istıyo gene bu

  32. yasin dedi ki:

    kardeşim çok teşekkürler 🙂

  33. burak dedi ki:

    Programı kurdum şimdi ne yapmalıyım?

    • Abdullah ÇALI dedi ki:

      kurduktan sonra bilgisayarı yeniden başlatın yeterli, başka bir işlem yapmanıza gerek yok

  34. Anıl dedi ki:

    Sonunda etkinleştirildi kardeşim eline koluna sağlık sağol varol 🙂

  35. Muhammed dedi ki:

    RAR Şifresi nedir

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir